دانلودبازی اندروید ورزشی
ورزشی
ورزشی
جمعه 11 مرداد 1392برچسب:, :: 1:45 :: نويسنده : زبل دایی

دانلود بازی ورزشی آندروید

دانلود بازی گلف برای آندروید Golf Star™ v1.4.1

چهارشنبه, مرداد ۲م, ۱۳۹۲ | بازی های آندروید, بازی ورزشی, بر اساس نسخه, نسخه 2.2 | بدون نظر

Golf-Star

دانلود بازی گلف برای آندروید

Golf Star را می توان یکی از بهترین بازی های آندروید در سبک ورزشی گلف دانست که به تازگی نسخه جدید آن عرضه شده است. این بازی آندروید دارای گرافیکی فوق العاده عالی و مبتنی بر واقعیت می باشد. شبیه سازی این بازی بسیار عالی صورت گرفته است که می تواند تجربه یک گلف واقعی را به گوشی شما بیاورد. در Golf Star شما می توانید به صورت انلاین با کاربران دیگر مسابقه دهید. هم اکنون می توانید در ادامه این بازی را از سایت وطن آندروید با لینک مستقیم دریافت کنید.

› ادامه مطلب

Tags: , , , , ,

دانلود بازی اسکی برای آندروید Skiing Fred v1.0.0

پنجشنبه, تیر ۱۳م, ۱۳۹۲ | بازی ماجراجویی, بازی مرحله ای, بازی های آندروید, بازی ورزشی, بر اساس نسخه, نسخه 2.2 | بدون نظر

XnRetro Pro

دانلود بازی اسکی برای آندروید

Skiing Fred بازی بسیار زیبا برای کسانی می باشد که به سری بازی های هیجان انگیز علاقه دارند. داستان در مورد پسری به نام فِرد می باشد که علاقه زیادی به اسکی کردن دارد و شما را به دنیای اسکی وارد می کند. شما با سرعت زیادی در مسیری که برایتان در نظر گرفته شده است حرکت خواهید کرد و پرش هایی بلند انجام خواهید داد. با ضربه زدن به دشمنان می توانید امتیاز بیشتری به دست آورید. این بازی به صورت مرحله ای می باشد و دارای گرافیکی بسیار عالی است. قابل توجه است که نسخه فعلی پول نامحدود می باشد و بر روی پردازنده های تگرا دارای گرافیک و افکت بیشتری است.

› ادامه مطلب

Tags: , , , , , ,

دانلود بازی بوکس میمون ها برای آندروید Monkey Boxing v1.05

چهارشنبه, تیر ۵م, ۱۳۹۲ | بازی سه بعدی, بازی های آندروید, بازی ورزشی, بر اساس نسخه, نسخه 2.3 | بدون نظر

 Monkey Boxing

دانلود بازی بوکس میمون ها برای آندروید

Monkey Boxing بازی بوکس برای آندروید می باشد که در آن نقش اصلی را میمون ها به دست دارند و انها هستند که مبارزه خواهند کرد. شما باید بتوانید در این بازی در مسابقات بوکس حریف هایتان را که همگی میمون هستند، شکست دهید. این بازی آندروید  بر خلاف حجم کمی که دارد دارای گرافیک قابل قبولی می باشد. شما باید بتوانید کاپ قهرمانی را برنده شوید. از ویژگی های Monkey Boxing می توان به قابلیت بازی به صورت دو نفره و بازی با حالت WiFi اشاره کرد.

› ادامه مطلب

Tags: , , , , , ,

دانلود بازی بسکتبال برای آندروید Basketball PRO v1.0.2

چهارشنبه, خرداد ۲۹م, ۱۳۹۲ | بازی فکری, بازی های آندروید, بازی ورزشی, بر اساس نسخه, نسخه 2.2 | بدون نظر

Basketball PRO

دانلود بازی بسکتبال برای آندروید

آیا دوست دارید درون گوشی آندرویدی خود یک بازی بسکتبال بسیار زیبا و حرفه ای را تجربه کنید؟ پس Basketball PRO را از دست ندهید. این بازی این قابلیت را به شما می دهد تا به یک بکستبالیست حرفه ای تبدیل شوید. در این بازی آندروید شما باید توپ را به داخل سبد بندازید. البته برای این کار باید قدرت تمرکز و فکر بالایی داشته باشید. در Basketball PRO می توانید رکورد نیز بزنید و با دوستان خود رکوردها را جا به جا کنید. هم اکنون می توانید در ادامه این بازی را با لینک مستقیم از سایت وطن آندروید دریافت کنید.

› ادامه مطلب

Tags: , , , ,

دانلود بازی ماهی گیری برای اندروید Big Sport Fishing 3D v1.64

 | بازی سه بعدی, بازی های آندروید, بازی ورزشی, بر اساس نسخه, نسخه 2.0.1 | بدون نظر

Big-Sport-Fishing-3D

ماهی یک تفریح سالم و جذاب و البته هیجان انگیز است که طرفدران بسیار زیادی نیز دارد. برای این دسته از کاربرانی که به ماهی گیری علاقه دارند، این بار در سایت وطن اندروید یک بازی بی نظیر آماده کرده ایم. بازی Big Sport Fishing 3D یک بازی سه بعدی برای اندروید است که می توان آن را یکی از زیباترین بازی های آندروید در سبک ماهی گیری معرفی کرد. شما باید در این بازی آندروید با تکنیک های ماهی گیری آشنا باشید و بتوانید به این وسیله ماهی بگیرید.

› ادامه مطلب

Tags: , , , ,

دانلود بازی تنیس برای آندروید Stickman Tennis v1.1

یکشنبه, خرداد ۲۶م, ۱۳۹۲ | بازی های آندروید, بازی ورزشی, بر اساس نسخه, نسخه 2.2 | بدون نظر

Stickman-Tennis

اگر از طرفداران بازی های ورزشی به خصوص بازی تنیس هستید در این پست سایت وطن آندروید با ما همراه باشید. این بار یک بازی تنیس برای آندروید، برایتان آماده کرده ایم. این بازی که Stickman Tennis نام دارد دارای گرافیک بسیار عالی می باشد که می تواند از این نظر جلب توجه زیادی بکند. کنترل تنیسورها بسیار راحت و حرفه ای انجام می شود و به گونه ای است که در طول بازی می تواند انواع حرکت های مختلف را از طریق صفحه گوشی انجام دهید. هم اکنون می توانید در ادامه این بازی آندروید با لینک مستقیم از سایت وطن آندروید دریافت کنید.

› ادامه مطلب

Tags: , , , ,

بازی آندروید دو سرعتی مرغ ها Chick’n Speed v1.6

سه شنبه, اردیبهشت ۲۴م, ۱۳۹۲ | بازی های آندروید, بازی ورزشی, بر اساس نسخه, نسخه 2.0.1 | بدون نظر

Chick’n Speed

Chick’n Speed بازی بسیار جالب می باشد که در آن دو سرعت را تجربه خواهید کرد. در این بازی آندروید جوجه های رنگی مختلفی وجود دارند که می خواهند با یک دیگر مسابقه دو بدهند. اگر این بازی آندرویدی را در تبلت انجام بدهید به صورت همزمان قادر به انجام آن به صورت چهار نفره نیز هستید! گرافیک این بازی آندروید بسیار عالی است و شما را معتاد خود خواهد کرد.

› ادامه مطلب

Tags: , , , , ,

دانلود بازی FIFA 12 v1.2.5 برای آندروید

چهارشنبه, آبان ۱۷م, ۱۳۹۱ | بازی های آندروید, بازی ورزشی, بر اساس نسخه, نسخه 2.3 | بدون نظر

بازی FIFA 12 محصولی از کمپانی Electronic Arts می باشد. این نسخه از بازی ویژه تبلت ها و گوشی های آندرویدی عرضه شده است که در آن شاهد تغییرات چشم گیری هستیم. وضعیت فیزیکی و ظاهری بازیکنان، داشتن لیگ های بیشتر و جام های جهانی و قاره ای، گرافیک عالی و گیم پلی راضی کننده، بهینه و بازسازی شدن ضربات ایستگاهی از جمله این تغییرات هستند. توجه داشته باشید که این نسخه از بازی با تمام پردازشگر ها و رزولیشن ها سازگاری دارد.

› ادامه مطلب

Tags: , , , , , , , ,



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورزشی و آدرس mohamadmosafa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 6540
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


دریافت كد ساعت

خرید شارژ ایرانسل، خرید شارژ همراه اول و خرید شارژ تالیا